اگزمینر آزمون آیلتس کیست؟


اگزمینر آزمون آیلتس کیست؟

اگزمینر آزمون آیلتس کیست؟ پاسخ این سوال برای افرادی که می خواهند به عنوان اگزمینر آیلتس استخدام شوند بسیار اهمیت دارد. اگزمینر آیلتس باید دارای مدرک لیسانس یا فوق لیسانس، مدرک تحصیلیTEFL/TESOL از یک موسسه معتبر، سابقه 3 سال تدریس زبان انگلیسی به زبان آموزان بالای 16 سال باشد.

آزمون آیلتس

آزمون آیلتس (IELTS)، یک آزمون زبان انگلیسی بین المللی است که با همکاری مشترک دانشگاه کمبریج، کنسولگری انگلستان و سازمان IDP استرالیا برگزار می ‌شود و نشان دهنده توانایی افراد در بکارگیری زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط در محیط های اجتماعی، کاری و آکادمیک است. آزمون آیلتس در بیش از ۲۷۰ مرکز واقع در ۱۱۰ کشور مختلف دنیا برگزار می ‌شود.

همچنین گواهی نامه آزمون آیلتس مانند آزمون تافل تضمینی از اعتبار زیادی برخوردار است و مورد تایید بسیاری از دانشگاه ها، مراکز علمی، اداره مهاجرت و سازمان های کشورهای مختلف می باشد.

آزمون آیلتس در مراکز معتبر در برخی از شهرهای ایران برگزار می شود و برگزاری آزمون آیلتس در ایران یکی از مهمترین مزایای شرکت در آیلتس برای داوطلبان ایرانی است.

مشاوره امور مهاجرتی با شرکت مهاجرتی هومان ویزا (09336267676-09336267878)

انواع آزمون آیلتس

انواع آزمون آیلتس عبارتند از:

آیلتس جنرال (General): آیلتس جنرال مهارت زبان انگلیسی داوطلبان را در زمینه فعالیت های روزمره کاری و اجتماعی مورد ارزیابی قرار می دهد. در واقع سوالات آزمون آیلتس جنرال در خصوص استفاده از زبان انگلیسی در محل کار و موقعیت های اجتماعی است. همچنین اخذ مدرک آیلتس جنرال برای اشخاصی که قصد مهاجرت به کشورهای استرالیا، کانادا و یا نیوزیلند را دارند، الزامی است. آیلتس جنرال در دو بخش کتبی و شفاهی و در دو روز برگزار می شود. روز اول آزمون کتبی و روز دوم آزمون شفاهی برگزار می شود.

آیلتس آکادمیک (Academic): آزمون آیلتس آکادمیک، توانایی داوطلبان را در استفاده از زبان انگلیسی در مقاطع تحصیلی دانشگاهی مورد ارزیابی و سنجش قرار می دهد و کسب نمره بالا در این آزمون نشان می دهد داوطلب در استفاده از زبان انگلیسی برای تحصیل در دانشگاه از مهارت و آمادگی لازم برخوردار است.

آیلتس لایف اسکیلز (IELTS LIFE SKILLS): از آوریل سال 2015 علاوه بر آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال نسخه ی دیگری از آزمون آیلتس به نام آیلتس لایف اسکیلز نیز طراحی شد که با هدف ارزیابی دانش زبان انگلیسی افراد در دو مهارت گفتاری(Speaking) و شنیداری(Listening) برگزار می شود. آزمون آیلتس لایف اسکیلز برای کسانی طراحی شده است که قصد دریافت ویزای غیرتحصیلی انگلستان را دارند، با طراحی آزمون آیلتس لایف اسکیلز متقاضیان به جای شرکت در آزمون آیلتس جنرال در این آزمون شرکت می کنند.

اگزمینر آیلتس

آزمون آیلتس دارای چهار بخش اسپیکینگ، رایتینگ، ریدینگ و لیسنینگ است. اگزمینر آیلتس در بخش اسپیکینگ و رایتینگ آیلتس کار ارزیابی مهارت گفتاری و نوشتاری داوطلبان را بر عهده دارد و بخش های لیسنینگ و ریدینگ آیلتس، نیازی به ممتحن ندارند و سوالات به صورت کامپیوتری تصحیح می ‌‎شوند.

اگر می خواهید به عنوان اگزمینر آیلتس استخدام شوید باید ابتدا درخواست خود را ثبت کنید، سپس فرم هایی را که باید تکمیل کنید برایتان ارسال می شود، پس از تکمیل و ارسال فرم های استخدام، فرم ها بررسی شده و در صورتی که جزء افراد واجد شرایط باشید، برای شما یک وقت مصاحبه تعیین می شود، اگر در مصاحبه مورد تایید قرار بگیرید، گواهینامه ‌ای با اعتبار دو ساله به شما اعطا می شود و شما می توانید به عنوان اگزمینر آیلتس مشغول به کار شوید.

عملکرد اگزمینر آیلتس 4 بار در سال یا حداقل هر 2 سال یک بار توسط کارشناسان آیلتس مورد ارزیابی قرار می گیرد. اگزمینر آیلتس باید هر ۲ سال یک بار برای بازبینی مهارت زبان انگلیسی خود در یکی از مراکز برگزار کننده در آزمون دوره های بازبینی شرکت کند و در صورتی اگزمینر می تواند به فعالیت خود ادامه دهد که در ارزیابی و آزمون مورد پذیرش قرار بگیرد.

شرایط اگزمینر آیلتس

افرادی که به عنوان اگزمینر آیلتس انتخاب می شوند باید واجد شرایط باشند. شرایط اگزمینر آیلتس برای استخدام عبارتند از:

· داشتن مدرک حداقل لیسانس و فوق لیسانس

· داشتن مدرکی مرتبط با آموزش زبان یا ESL (English as a Second Language) به معنای انگلیسی به عنوان زبان دوم می ‌باشد. معلمان ESLبه زبان آموزان انگلیسی که زبان اول آنها انگلیسی نیست کمک می ‌کنند تا به عنوان زبان دوم خود به زبان انگلیسی مسلط شوند.)

· حداقل 3 سال سابقه تدریس زبان انگلیسی به زبان آموزان بالای 16 سال

· گرفتن مدرک CELTA یاDELTA از موسسه‌ معتبر یا اخذ مدارک معادل آن

مدرک CELTA (سلتا) یاDELTA (دلتا) توسط دانشگاه کمبریج برگزار می شود و مخصوص کسانی است که می خواهند به تدریس زبان انگلیسی بپردازند، همچنین دوره های تربیت مدرس زبان انگلیسی برای این دو مدرک به صورت حضوری برگزار می شود و این دوره ها در ایران برگزار نمی شود و متقاضی باید به کشورهای برگزار کننده سفر کنند.

اگزمینرهای آیلتس از چه کشورهایی هستند؟

به دلیل اینکه رایتینگ آزمون آیلتس در مراکز آیلتس در انگلستان تصحیح می شوند، اگزمینرهای آیلتس برای تصحیح سوالات بخش رایتینگ حتما باید در بریتانیا اقامت داشته باشند. اما سوالات بخش شفاهی و اسپیکینگ آیلتس در کشورهای برگزار کننده آیلتس توسط اگزمینر تصحیح می شود، بنابراین اگزمینرهایی که در بخش اسپیکینگ آیلتس فعالیت دارند در کشور محل برگزاری آیلتس اقامت دارند.



موضوعات: دوره های زبان انگلیسی,
برچسب ها: شرکت مهاجرتی هومان ویزا , آزمون آیلتس , منابع آزمون آیلتس , آزمون آیلتس جنرال , آزمون آزمایشی آیلتس , آزمون آیلتس آکادمیک ,
[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 2 دی 1402 ] [ 18:37 ] [ hoomanvisa ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]