تحوه ثبت نام در آزمون دولینگو


نحوه ثبت نام در آزمون دولینگو

نحوه ثبت نام در آزمون دولینگو به صورت آنلاین است و باید ابتدا در سایت دولینگو عضو شوید و بعد از ثبت نام در آزمون دولینگو 21 روز فرصت دارید تا در آزمون شرکت کنید، اگر تا 21 روز در آزمون شرکت نکنید، پس از این مدت هزینه ثبت نام به شما مسترد نمی شود.

آزمون دولینگو (Duolingo)

آزمون دولینگو (Duolingo) یک آزمون بین ‌المللی زبان انگلیسی است که برای ارزیابی مهارت زبان و به صورت آنلاین برگزار می شود و برای شرکت در این آزمون نیاز به حضور داوطلبان در جلسه نمی باشد. از مزایای شرکت در آزمون دولینگو نداشتن محدودیت زمانی برای شرکت در آزمون است و داوطلب می تواند به صورت آنلاین در هر ساعت از شبانه روز و در تمام روزهای سال در هر مکانی که باشد، در این آزمون شرکت کند. همچنین داوطلبان یک ساعت برای پاسخگویی به سوالات فرصت دارند و نتایج آزمون 48 ساعت پس از برگزاری آزمون اعلام می شود و همچنین مدت اعتبار آن دو سال است.

امروزه داشتن مدرک دولینگو از اهمیت ویژه ای برخوردار است و طی چند سال اخیر ارائه ی مدرک زبان دولینگو یکی از شرایط پذیرش دانشگاه ها و مراکز آموزشی در سراسر دنیا است.

مشاوره امور مهاجرتی با شرکت مهاجرتی هومان ویزا (09336267676-09336267878)

ساختار آزمون دولینگو

آزمون دولینگو مانند آزمون تافل و آیلتس برای ارزیابی داوطلبان در خصوص چهار مهارت زبان انگلیسی Listening (شنیدن)، Speaking (صحبت کردن)، Writing (نوشتن) و reading(خواندن) طراحی و از بخش های مختلفی تشکیل شده است، اما برخلاف آزمون تافل و آیلتس که مهارت ها در بخش های جداگانه ای مطرح می شود، در آزمون دولینگو مهارت ها در یک آزمون و بدون بخش بندی انجام می شود.

آزمون دولینگو یک آزمون زبان تطبیقی است که سوالات مطرح شده در بخش های بعدی به نحوه ی پاسخگویی و عملکرد داوطلب در بخش های قبلی بستگی دارد، یعنی هر چه داوطلب به سوالات اول بهتر پاسخ دهد، سوالات بخش های بعدی سخت تر خواهد بود.

ساختار آزمون دولینگو (Duolingo) شامل سه بخش است و سوالات آزمون مهارت های اصلی زبان انگلیسی یعنی خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن را ارزیابی می کنند و مدت زمان انجام آزمون دولینگو 60 دقیقه است.

برای آزمون دولینگو ۱۲ نوع سوال مختلف طراحی شده است که ۱۰ نوع سوالات در بخش تطبیقی Adaptive بوده و دو نوع دیگر در انتهای آزمون قرار دارند. تمامی سوالات در نمره دهی آزمون دولینگو موثر ولی دو بخش آخر در اختیار دانشگاه ها قرار می گیرد.

مراحل ثبت نام در آزمون دولینگو

پیش از ثبت نام در آزمون دولینگو باید ابتدا مدارک مورد نیاز را تهیه کنید که شامل پاسپورت و مدارک شناسایی عکس دار است و سپس اقدام به ثبت نام در آزمون دولینگو بنمایید.

مراحل ثبت نام در آزمون دولینگو به ترتیب زیر می باشد:

1- ابتدا وارد سایت رسمی دولینگو به آدرسenglishtest.duolingo.com شوید و در بالای صفحه، گزینه‌sign up را کلیک کنید. سپس اطلاعات خود را که شامل ایمیل و سن است وارد کنید و یک رمز عبور برای حساب کاربری خود تعیین کنید.

2- در این مرحله می توانید با نام کاربری و اکانت خود وارد سایت دولینگو ‌شوید. در صفحه ‌ی اول سه گزینه Try the test (امتحان کردن)، Purchase the test (خرید آزمون)، Take the test (شرکت در آزمون) وجود دارد.

با انتخاب گزینه Try the test می توانید در یک آزمون آزمایشی دولینگو شرکت کنید که مدت زمان آن 15 دقیقه است و با شرکت در آزمون آزمایشی با نحوه برگزاری آزمون اصلی دولینگو بیشتر آشنا می شوید و شرکت در این آزمون فرصت خوبی برای بررسی امکانات و تجهیزات لازم برای شرکت در آزمون اصلی است.

در صورتی که گزینه Purchase the test را انتخاب کنید وارد صفحه ی خرید آزمون می شوید. در صفحه جدیدی که باز می شود دو گزینه تک آزمون و دو آزمون وجود دارد. با انتخاب گزینه تک آزمون می توانید فقط یک بار آزمون بدهید و با انتخاب گزینه دو آزمون می توانید دو بار در آزمون دولینگو شرکت کنید.

پس از انتخاب گزینه مورد نظر باید هزینه آزمون را با یکی از کارت های اعتباری بین المللی مانند ویزا کارت و مستر کارت پرداخت کنید. هزینه‌ شرکت در تک آزمون ۴۹دلار است و هزینه‌ شرکت در دو آزمون در مجموع ۷۸دلار است که برای هر آزمون ۳۹دلار می‌ شود.

3- بعد از خرید حق شرکت در آزمون دولینگو، در صفحه‌ اول وبسایت دولینگو، گزینه‌ ی Take the test فعال می ‌شود و با انتخاب این گزینه می توانید وارد مرحله ی شرکت در آزمون شوید.

مهلت شرکت در آزمون دولینگو

پس از ثبت نام در آزمون دولینگو یکی از سوالاتی که برای داوطلبان مطرح می شود، در مورد مهلت شرکت در آزمون پس از ثبت نام است. چند روز پس از ثبت نام می توانم در آزمون دولینگو شرکت کنم؟

داوطلبان پس از ثبت نام در آزمون دولینگو می توانند تا 21 روز پس از ثبت نام در آزمون شرکت کنند و در صورتی که تا 21 روز در آزمون شرکت نکنند، هزینه ای که پرداخت کرده اند به آنها مسترد نمی شود و اگر بخواهند در آزمون شرکت کنند باید دوباره ثبت نام کنند و هزینه ی آن را پرداخت کنند.

هزینه‌ شرکت در تک آزمون دولینگو ۴۹ دلار و هزینه‌ شرکت در دو آزمون در مجموع ۷۸ دلار است. نحوه پرداخت هزینه ی آزمون دولینگو همان طور که گفته شد، با استفاده از کارت های اعتباری بین المللی مانند ویزا کارت یا مستر کارت است، همچنین می توانید برای پرداخت هزینه آزمون از خدمات ارزی شرکت مهاجرتی هومان ویزا استفاده کنید.

چند مرتبه می توانم در آزمون دولینگو شرکت کنم؟

یکی از مزایای آزمون های بین المللی زبان انگلیسی مانند آزمون دولینگو، آیلتس و تافل تضمینی امکان شرکت در آزمون بیشتر از یک بار است و در صورتی که داوطلب پس از دریافت نتیجه نمرات خوبی کسب نکرده باشد، می تواند مجددا برای شرکت در آزمون ثبت نام کند و یک بار دیگر با آمادگی بیشتر در آزمون شرکت کرده و شانس خود را برای کسب نمره بالا امتحان کند.

برای شرکت مجدد در آزمون دولینگو باید حداکثر برای دو آزمون در یک دوره ی 30 روزه نتایج تایید شده دریافت کنید. تاریخ شرکت مجدد در آزمون از تاریخ اتمام اولین آزمون تاییده شده شروع می شود.



موضوعات: مهاجرت تحصیلی,
برچسب ها: شرکت مهاجرتی هومان ویزا , آزمون دولینگو , منابع آزمون دولینگو , ساختار آزمون دولینگو , ثبت نام در آزمون دولینگو ,
[ بازدید : 64 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
[ يکشنبه 1 بهمن 1402 ] [ 20:38 ] [ hoomanvisa ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]