دوره TTC آیلتس


دوره TTC آیلتس

دوره TTC آیلتس (IELTS Teacher Training Course) یا دوره تربیت مدرس آیلتس برای افرادی طراحی شده است که علاقمند به تدریس آیلتس هستند و همچنین مدرسین آیلتس با شرکت در دوره TTC می توانند سطح تدریس خود را ارتقاء بدهند.

آزمون آیلتس

آزمون آیلتس (IELTS)، یک آزمون زبان انگلیسی بین المللی است که با همکاری مشترک دانشگاه کمبریج، کنسولگری انگلستان و سازمان IDP استرالیا برگزار می ‌شود و نشان دهنده توانایی افراد در بکارگیری زبان انگلیسی برای برقراری ارتباط در محیط های اجتماعی، کاری و آکادمیک است. آزمون آیلتس در بیش از ۲۷۰ مرکز واقع در ۱۱۰ کشور مختلف دنیا برگزار می ‌شود.

همچنین گواهی نامه آزمون آیلتس مانند آزمون تافل تضمینی از اعتبار زیادی برخوردار است و مورد تایید بسیاری از دانشگاه ها، مراکز علمی، اداره مهاجرت و سازمان های کشورهای مختلف می باشد.

آزمون آیلتس انواع مختلفی دارد. آیلتس آکادمیک، جنرال، آیلتس لایف اسکیلز و آزمون آیلتس UKVI انواع مختلف آیلتس هستند و هر یک برای اهداف متفاوتی برگزار می شود و داوطلبان با توجه به اهداف مهاجرتی خود مانند تحصیل یا کار در یکی از انواع آیلتس شرکت می کنند.

آزمون آیلتس در موسسات و مراکز معتبر در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اهواز، همدان دزفول، کرمانشاه، تبریز، رشت، شیراز، جزیره ی کیش، اصفهان، کرمان و ساری برگزار می ‌شود و برگزاری آزمون آیلتس در ایران یکی از مهمترین مزایای شرکت در آیلتس برای داوطلبان ایرانی است داوطلبان می توانند بدون محدودیت هر تعداد که بخواهند در آزمون آیلتس شرکت کنند. آیلتس هر ماه 4 مرتبه و در یک سال 48 مرتبه برگزار می شود، همچنین مدرک و گواهی نامه آیلتس به مدت 2 سال اعتبار دارد و پس از این مدت اعتبار آن منقضی می شود.

مشاوره امور مهاجرتی با شرکت مهاجرتی هومان ویزا (09336267676-09336267878)

ساختار آزمون آیلتس

ساختار آزمون آیلتس (IELTS) در دو نوع جنرال و آکادمیک مانند بسیاری از آزمون های زبان انگلیسی از جمله آزمون CAE، تافل و آزمون FCE شامل چهار بخش است که چهار مهارت اصلی و کلیدی زبان انگلیسی یعنی خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن را ارزیابی می کند. در آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال فرمت و سوالات بخش اسپیکینگ و لیسنینگ آیلتس یکسان است اما بخش های رایتینگ و ریدینگ آیلتس در این دو آزمون با هم متفاوت است و سوالات این بخش براساس نوع کاربرد آزمون ها و اهداف برگزاری آنها طراحی شده است.

بخش های اصلی آزمون آیلتس عبارتند از:

بخش درک مطلب (Reading)

بخش شنیداری (Listening)

بخش گفتاری (Speaking)

بخش نوشتاری (Writing)

همان طور که گفته شد ساختار آزمون آیلتس لایف اسکیلز از دو بخش اسپیکینگ و لیسنینگ آیلتس تشکیل شده است و فقط دو مهارت صحبت کردن و گوش دادن را ارزیابی می کند.

دوره TTC آیلتس چیست؟

دوره TTC آیلتس یا دوره تربیت مدرس آیلتس برای افرادی طراحی شده است که علاقمند به تدریس آیلتس هستند. مدرسین آیلتس با شرکت در دوره TTC می توانند سطح تدریس خود را ارتقاء بدهند، برگزاری این دوره موجب یکسان سازی شیوه های تدریس مدرسین آیلتس و ارتقاء سطح تدریس به سطح استاندارد جهانی تدریس دوره های آمادگی آزمون آیلتس می شود.

در دوره TTC آیلتس تکنیک ‌های مربوط به نحوه تدریس آیلتس آموزش داده می ‌شود و در این کلاس ها تکنیک هایی تدریس می شود که یک استاد برای آموزش آیلتس به زبان آموزان باید بداند.

اهداف شرکت در دوره TTC

هدف شرکت در دوره تربیت مدرس (TTC) آشنایی با هر یک از حوزه های زیر می باشد:

آشنایی زبان آموزان و هدف ایشان

شیوه های تدریس آیلتس

روش های تهیه طرح درس

مراحل تدریس مهارت های آیلتس که شامل لیسنینگ، رایتینگ، اسپیکینگ و ریدینگ

برنامه ریزی ترتیب انجام فعالیت های کلاسی

آشنایی با اشتباهات رایج در آیلتس و روش های تصحیح آنها

روش ها و اهداف برگزاری آیلتس

تشخیص اهداف درس و تمرین های خاص

استفاده از لوازم کمک آموزشی دیداری و شنیداری

فعالیت های دوره TTC آیلتس

تدریس تکنیک های هر چهار مهارت آیلتس به طور مساوی

تدریس نحوه تصحیح رایتینگ آیلتس

تدریس نحوه نمره دهی به اسپیکینگ آیلتس

تدریس مهمترین نکات اساسی موفقیت در آیلتس

تدریس اینکه در کلاس های آمادگی آیلتس چه تکالیفی باید به زبان آموزان داده شود.

تدریس نحوه بررسی روند پیشرفت مهارت های انگلیسی زبان آموزان

تدریس نحوه آزمون گرفتن از مهارت های آیلتس

گرفتن چند DEMO تدریس از هر داوطلب مرتبط با چهار مهارت آیلتس

تدریس اینکه دانش آموزان آیلتس از استاد خود در کلاس آیلتس چه انتظاری دارند.

تدریس تمام نکاتی که استاد آیلتس برای تدریس باید بداند.

تدریس معیارهای نمره دهی به مهارت های آیلتس

تدریس نحوه افزایش نمره مدرس آیلتس در هر یک از مهارت های آزمون

تدریس نحوه تقویت زبان عمومی زبان آموزان

تدریس نحوه ارزیابی زبان آموزان در کلاس های آمادگی آیلتس

تدریس کمک به زبان آموزان در مدیریت زمان

آشنایی با موثرترین و کاملترین منابع آیلتس

کمک به افزایش تمرکز و اعتماد به نفس زبان آموزان

تدریس نحوه گسترش دامنه لغات زبان آموزان

چه کسانی در دوره TTC آیلتس شرکت می کنند؟

شرکت در دوره تربیت مدرس یا TTC آیلتس برای افرادی مناسب است قصد دارند به عنوان استاد و مدرس زبان انگلیسی در آموزشگاه های معتبر زبان استخدام شوند و نیاز به مدرک معتبر برای اثبات مهارت های زبان انگلیسی خود دارند. همچنین مدرسین آموزشگاه های زبان می توانند برای پیشرفت های شغلی و ارتقای مهارت های خود در این دوره شرکت کنند.

شرکت در دوره TTC برای افرادی مناسب است که مهارت های زبان انگلیسی آنها در سطح بالایی قرار داد و می خواهند به صورت حرفه ای تدریس زبان انگلیسی را به عنوان شغل خود انتخاب کنند و در آموزشگاه های معتبر به تدریس زبان بپردازند.



موضوعات: دوره های زبان انگلیسی,
برچسب ها: شرکت مهاجرتی هومان ویزا , آزمون آیلتس , دوره TTC آیلتس , منابع آزمون آیلتس , آزمون آیلتس جنرال , آزمون آیلتس آکادمیک , آزمون آزمایشی آیلتس ,
[ بازدید : 21 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ شنبه 16 دی 1402 ] [ 15:20 ] [ hoomanvisa ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]